مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-06اجتماعي

فارس من| شازند هرشب ضدعفونی می شود


هرشب شهر شازند توسط شهرداری ضد عفونی می شود.

- حشمت اله شعبانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به ثبت سوژه ای با عنوان شهر شازند را به دلیل شیوع کرونا ضدعفونی کنید   در سامانه فارس من اظهار کرد: شهرداری شازند به صورت روزانه و مستمر به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نسبت به  ضدعفونی شهر اقدام می کند.

وی تصریح کرد: با شیوع کرونا علاوه بر شستشوی مستمر کشتارگاه، سردخانه و آرامستان ها، ضد عفونی و گندزدایی  هرشب ماشین آلات مکانیزه زباله برای رفع آلودگی های احتمالی، ضدعفونی روزانه سرویس بهداشتی پارک های سطح شهر و ضدعفونی روزانه وسایل نقلیه عمومی اعم از مینی بوس های درون شهری و برون شهری خط اراک ـ شازند و همچنین تاکسی های درون شهری  و برون شهری اراک شازند توسط شهرداری صورت می گیرد.

شهردار شازند ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی در سطح وسیع، جایگاههای سوخت،  عابر بانک ها، خیابان ها و معابر اصلی شهر را از دیگر اقدامات در راستای مبارزه با این بیماری برشمرد.

شعبانی با بیان اینکه هرشب در تمام 6 شهر و بسیاری از روستاها اماکن عمومی توسط شهرداری و دهیاری ها ضد عفونی صورت می گیرد، گفت: حفظ سلامت شهروندان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این راستا مجموعه شهرداری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شازند هرشب ضدعفونی می شود

فارس من| شازند هرشب ضدعفونی می شود